Brink’s waardetransport biedt Customer Service

Door personeelstekort en de hoge eisen op het gebied van scholing en veiligheid kan Brinks waardetransport al enige tijd niet tegemoet komen aan een bepaalde frequentie van waardetransport. Met name in de regio Amsterdam is dat een probleem. Brinks geeft aan dat zij er desondanks alles aan doen om tegemoet te komen aan de vraag van de klant.

Om ondernemers tegemoet te komen kunnen zij dienstverlening aanvragen via het online portal van Brink’s (http://24seven.brinks.nl/). Op het portal stelt Brinks de beschikbare capaciteit voor deze 'afroep’ klanten beschikbaar en kunnen deze klanten zelfstandig plannen. Deze diensten op afroep zijn met name bedoeld voor ondernemers met een onregelmatige vraag naar waardetransport, dus als er voor korte tijd meer behoefte is aan transport.

Mocht een retailer geen passende dag voor transport op het portal vinden, maar toch een transportbehoefte hebben in verband met de veiligheid kan er met de Customer Service contact worden opgenomen (0900-4472274 of chatten via http://support.brinks.nl/) voor een passende oplossing.